(RC) Czym kleić tekpol

Cześć, ma ktoś może sprawdzony klej do tekpolu (polipropylen kanalikowy) Wiem że można kleić klejem na ciepło (z pistoletu) ale może są jakieś inne lżejsze kleje które kleją szybko i skutecznie ?

Reply to
Teos

Użytkownik "Teos" <t snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@poczta.onet.pl...

Caly problem w tym ze to ustrojstwo (polipropylen i jego starszy brat poliweglan) zaprojektowane sa tak aby nie imalo sie ich zadne g... Teoretycznie udawalo mi sie przykleic go do styropianu za pomoca kleju kontaktowego Tapicer (cos ala butapren tylko jeszcze bardziej smierdzi). Owszem lapalo ale niezbyt mocno. W znaczny sposob pomoc powinno zmatowienie powierzchni przed klejeniem. Chcialbym tylko zauwazyc ze matowienie moze oznaczac tutaj "podrapanie" lub "pocharatanie" albo takze "znaczne naruszenie powierzchni". Na pewno nie zlapie tego nic co dziala na drodze chemicznym. Tylko klasyczny lepki glut moze trzymac sie tego ustrojstwa.

Reply to
PJ

Dnia 2003-08-08 00:35, Użytkownik PJ napisał:

Masz oczywiscie racje, ale ja bym nie rezygnowal z poszukiwan, bo od czasu do czasu wpadaja w ucho takie informacje-rewelacje, np.

- teflona da sie kleić, jest mocny klej przemyslowy, nie pamietam nazwy;

- poliamidy klei sie bodaj klejem z kwasem octowym.

Podaje z pamieci, wiec moge cos platac. Po niedzieli moge to zweryfikowac u mojego specjalisty, to ew. poprawie.

PS. A czy na licznych stronkach o SPAD'ach nie ma wskazowek odnosnie kleju ?

Reply to
TeKa
Reply to
Marek Jankowski

Witaj Marek,

W Twoim liście datowanym 9 sierpnia 2003 (01:14:33) można przeczytać:

MJ> Cze¶ć Tadziu,

MJ> ¦rubeczki trzeba zastosować. MJ> Dzisiaj trenowałem loty moj± wersj± PBF ale w wykonaniu elektro i z depronu. MJ> Przednia zabawa. MJ> Może masz tego materiału trochę na zbyciu (u nas nie widziałem w sprzedaży). MJ> Chcę zrobić PBFa w oryginale. MJ> Pozdrawiam MJ> Marek MJ>

stolicy Pyrlandii nie ma problemu z nabyciem tego zacnego materiału, problemem może być wymiar. Ostatnio kupowałem w Tuplex-ie
płyty 2x3 m. Do Corsy sie nie mieszczą :-( A klej do tekpolu robi 3M, niestety pioruńsko drogi, jedno opakownie + dozownik + 12 jednorazowych dysz = przeszło 200zł netto :-(

Reply to
Teos

Czeœć, Ja dzisiaj nabyłem w Castoramie coœ podobnego do Tekpolu. Bez problemu obsługa pocięła mi na żšdany wymiar i zmieœciło się do samochodu. Jedyny minus to cena - 112 zł za 2 m2.

Pozdrawiam Marek

Marek Jankowski

Marek Jankowski wrote: ....

Rany! to chyba kanalikowy kevlaro-karbon przy tej cenie?

Reply to
Krzysztof J. Choroszko

Witaj Marek,

W Twoim liście datowanym 10 sierpnia 2003 (00:03:53) można przeczytać:

MJ> Cześć, MJ> Ja dzisiaj nabyłem w Castoramie coś podobnego do Tekpolu. Bez problemu MJ> obsługa pocięła mi na żądany wymiar i zmieściło się do samochodu. Jedyny MJ> minus to cena - 112 zł za 2 m2. No tak , za taką cene to się wcale nie dziwię że Ci pocięli :-) Sprawdź ile byś zapłaciła za to w Tuplex-ie. Albo lepiej nie sprawdzaj ;-0))

Reply to
Teos