Mocniejsze silniki bezszczotkowe (+przkladnia?)

Czesc,
W kraju pojawila sie masa sklepo sprzedajacych silniki bezszczotkowe, ale glownie maluchy do depronow. Gdzie moge kupic silnik BL (+ ewentualnie
przekladnia) do szybowca RTF#00g?
Nie wspomne juz o markach Hacker, Plattenberg, etc. Chyba, ze cos przeoczylem?
Zdaje siebie sprawe, ze ten sprzet bedzie od reki drozszy o jakies 200-300PLN niz to co mozna kupic na zachodzie. Czy wlasnie sam sobie odpowiedzialem?
Marcin
Add pictures here
Ôťľ
goflying napisa│(a):

AXI w e-flightrc.com jest te┐ co w http://mixmodel.esco.pl/ i modelpartner Mixmodel AFIK mo┐e ci sprowadziŠ dowoln▒ megŕ.
JeÂli chodzi o hackery, to IMO niemieckie sklepy: http://www.modellhobby-shop.de/modellhobby/index.php?ktg=217
kojot
Add pictures here
Ôťľ
Dzieki za odpowiedz.
AXI 2826/10 + regler 70A mam. Ale to outrunner i to dosc grubawy (model f3j z dosc smuklym dziobem).
Szukam raczej jakiegos inrunnera z wiekszym momentem (wiem, ze to oksymoron raczej...), a po przeliczeniu tematu w motocalcu, choc to duzo wieksza kasa extra, zastanawiam sie nad rozwiazaniem bezszczota+przekladnia. Choc mowia, ze przkladnia zjada sporo sprawnosci ukladu, to wydajnosc znacznie wzrasta. Tak mniej wiecej z 2x (liczylem to dla Megi 22/30/4 + przekladnia). Poza tym z przkladni─ů nawet Mega zaczyna pracowac na rozsadnym pradzie...
Pozdrawiam, Marcin
wiadomo┼Ťci goflying napisa┼é(a):

AXI w e-flightrc.com jest te┼╝ co┼Ť w http://mixmodel.esco.pl/ i modelpartner Mixmodel AFIK mo┼╝e ci sprowadzi─ç dowoln─ů meg─Ö.
Je┼Ťli chodzi o hackery, to IMO niemieckie sklepy: http://www.modellhobby-shop.de/modellhobby/index.php?ktg !7
kojot
Add pictures here
Ôťľ
i jeszcze oczywiÂcie airhobby.pl z silnikami Feiago. Chyba Skazoo co takiego testuje z przek│adni▒ z mixmodel....
kojot
Add pictures here
Ôťľ
Dok┼éadnie mam silnik feigao 3808410S i przek┼éadni─Ö 4,4:1 ze ┼Ťmig┼éem 13x7 bierze 50A z 3S1P i ci─ůgnie pionowo Starlinga Elektro (lata┼éem nim na ┼╗arze i na Bezmiechowej). Je┼Ťli chcesz nap─Ödzi─ç co┼Ť co ma 2300 to taki setup spokojnie wystarczy. Niestety taka moc powoduje ju┼╝ problemy z przek┼éadniami bo niestety potrafi─ů sie rozkr─Öci─ç (zar├│wno moja jak i kry┼äka) wi─Öc na dzie┼ä dobry polecam skr─Öci─ç j─ů na loctite. Silniki z serii 380 w wersji L i XL wraz z przek┼éadniami i ┼Ťmig┼éem >14 cali powinny sprawi─ç si─Ö idealnie. Zmieni┼éem ┼Ťmig┼éo na 11x7 bo nie potrzeba mi a┼╝ tyle mocy a i ca┼éy zesp├│┼é nap─Ödowy po┼╝yje d┼éu┼╝ej (pakiet 2500 15/20C i silnik do 41A ).
--

oozakS maiwardzoP
www.skazoo.future-net.pl

Add pictures here