Mocniejsze silniki bezszczotkowe (+przkladnia?)

Czesc,
W kraju pojawila sie masa sklepo sprzedajacych silniki bezszczotkowe, ale
glownie maluchy do depronow. Gdzie moge kupic silnik BL (+ ewentualnie
przekladnia) do szybowca RTF=2300g?
Nie wspomne juz o markach Hacker, Plattenberg, etc. Chyba, ze cos
przeoczylem?
Zdaje siebie sprawe, ze ten sprzet bedzie od reki drozszy o jakies
200-300PLN niz to co mozna kupic na zachodzie. Czy wlasnie sam sobie
odpowiedzialem?
Marcin
Reply to
goflying
goflying napisał(a):
AXI w e-flightrc.com jest też coś w
i modelpartner Mixmodel AFIK może ci sprowadzić dowolną megę.
Jeśli chodzi o hackery, to IMO niemieckie sklepy:
kojot
Reply to
Krzysiek "kojot: Choroszko
Dzieki za odpowiedz.
AXI 2826/10 + regler 70A mam. Ale to outrunner i to dosc grubawy (model f3j z dosc smuklym dziobem).
Szukam raczej jakiegos inrunnera z wiekszym momentem (wiem, ze to oksymoron raczej...), a po przeliczeniu tematu w motocalcu, choc to duzo wieksza kasa extra, zastanawiam sie nad rozwiazaniem bezszczota+przekladnia. Choc mowia, ze przkladnia zjada sporo sprawnosci ukladu, to wydajnosc znacznie wzrasta. Tak mniej wiecej z 2x (liczylem to dla Megi 22/30/4 + przekladnia). Poza tym z przkladni± nawet Mega zaczyna pracowac na rozsadnym pradzie...
Pozdrawiam, Marcin
U¿ytkownik "Krzysiek "kojot: Choroszko" snipped-for-privacy@bezpiecznikpost.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:44ddbef0$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl... goflying napisa³(a):
AXI w e-flightrc.com jest te¿ co¶ w
i modelpartner Mixmodel AFIK mo¿e ci sprowadziæ dowoln± megê.
Je¶li chodzi o hackery, to IMO niemieckie sklepy:
kojot
Reply to
goflying
Dok³adnie mam silnik feigao 3808410S i przek³adniê 4,4:1 ze ¶mig³em 13x7 bierze 50A z 3S1P i ci±gnie pionowo Starlinga Elektro (lata³em nim na ¯arze i na Bezmiechowej). Je¶li chcesz napêdziæ co¶ co ma 2300 to taki setup spokojnie wystarczy. Niestety taka moc powoduje ju¿ problemy z przek³adniami bo niestety potrafi± sie rozkrêciæ (zarówno moja jak i kryñka) wiêc na dzieñ dobry polecam skrêciæ j± na loctite. Silniki z serii 380 w wersji L i XL wraz z przek³adniami i ¶mig³em >14 cali powinny sprawiæ siê idealnie. Zmieni³em ¶mig³o na 11x7 bo nie potrzeba mi a¿ tyle mocy a i ca³y zespó³ napêdowy po¿yje d³u¿ej (pakiet 2500 15/20C i silnik do 41A ).
Reply to
Skazoo Bemowo RC
Wielkie dzieki za info.
Czy moglbys napisac cos o tej przekladni? W mixmodel nie widze zadnej. Czy bez problemu pasowala do Feiago (rozstaw srub, etc).
Marcin
U¿ytkownik "Skazoo Bemowo RC" snipped-for-privacy@o2.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:ebl3fe$t0k$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Reply to
goflying