[RC] Genialny filmik

Cześć,

ten film musicie obejrzeć! BOMBA!

ma 5,5 Mb, ale każdy jego bajcik wart jest zładowania...

Pozdrawiam Piotr

piotrp_de

Wiecie co albo koles mnie wiedział co robi i ruszał czym sie dało w nadajniku albo ma to w jednym palcu i TURNIEJ SAHARA W LAS VEGAS w klasie F3A-X (miniu - oczywiscie) wygrywa bez najmniejszego pierdniecia :) dla mnie rewela - choc jestem zwolennikiem czegos wiekszego :)

----- Original Message ----- From: <piotrp snipped-for-privacy@poczta.onet.pl>

To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Friday, July 18, 2003 11:07 PM Subject: [RC] Genialny filmik

Reply to
Major

mimo tego ze jestem szkutnikiem to folm mna ruszyl ale obled gosc jest niesamowity a swoja droga to podpowiedzcie jaki to ma naped ?

Reply to
//Bundy\\

Na końcu filmu jest napisane!

PZDR Piotr

piotrp_de

Silnik mozesz zobaczyć na

i wejdż dalej na R/C Groups Discussion > E Zone Forums > Power Systems > Dual CDrom Drive

Pozdrawiam Voytek3

Reply to
voytek3

dziekuje :)

Reply to
//Bundy\\

filtrów po zainstalowaniu kilku Divx ów i innych programow wyskakuje mi że nie mam uprawnien do strony...

Reply to
djdarecki

Ok już sobie poradziłem :-) polecam obejrzeć również inne filmy np:zawis w pokoju... pozdr

Reply to
djdarecki

Z glebin modelarni ...

dop> Ok już sobie poradziłem :-) polecam obejrzeć również inne filmy np:zawis w dop> pokoju... dop> pozdr

Osobiscie jak wszedlem do katalogu wyzszego to dostalem access... A na glowniej wywala stone o dragonbalu i nic wiecej. Niestety z niemieckiego to znam tylko noch :) No i jeszcze pare ale tu sie wstydze przytaczac :)

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

adres z reszta innych filmów :-))) pozdr

np:zawis w

Reply to
djdarecki

Z glebin modelarni ...

dop>

Oto adres z reszta innych filmów :-))) dop> pozdr

Dzieki!!! MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper