Zar - filmy

Cześć,

kolega Renè Stöhr, który latał na Zarze Foxem, dając pokaz Makuli (lot ze smugaczami) oraz uczestniczący w dwuholu Bociana i Puchacza prosi o filmy jeśli oczywiście ktoś te loty filmował. Kontakt proszę na mnie...

Pozdrawiam Piotr

Piotrp_de

Cześć,

a jakie masz możliwości zgrania tych filmów w wysokiej jakości? Są to DV-ki? Smugacze na tle chmur naprawdę są trudne do sfilmowania, ale tu raczej chodzi o sam lot a dym jest sprawą drugorzędną. Jak masz ewentualnie (to apel do wszstkich!) występ Makuli to zapodaj go Przemkowi Lewandowskiemu (SONIX) - on będzie z różnych ujęć ciął film na DVD. Jego DVD z ub. roku z Piły było wyjątkowo profesjonalne :-)

Pozdrawiam Piotr

PS. A ma ktoś może dobre zbliżenie Foxa Makuli w locie - przydało by mi się na stronkę...

Piotrp_de