[RC] Mucha - ciąg dalszy...

Cześć,

parę linijek dopisałem do ostatniej strony z Muchą. Zapraszam.

Piotr

Piotrp_de

Cześć,

często holujemy i do 700m. Ale widać było, że wlecieliśmy w termikę. Więc wyczepiłem. Ta "Wysokość Trzesacych Się Kolan" iest zależna od wielkości modelu. Przy Musze, jest dość duża :-)

Miłych lotów - pozdrawiam

Piotr

Piotrp_de

Wlasnie rozespanymi oczami (kleilem nowy model do pozna:-)) patrze przez okno, a tu niebo zasloniete i zero wiatru (prognoza mowila o 1-3/8 Alt-Cu przechodzace w Cu!!). W taki dzien mysle ze musze sie pospieszyc z budowa mojej spalinowki!!! Mimo tego jade na lotnisko i bede startowal z gumy do skutku!!! Raport wieczorem :-)

Zycze milego dnia i udanych lotow

Alex

Reply to
Alex