Modelarze w symulatorze! A-320 załatwiony w pierwszym podejściu ;-)

Witam,

wczoraj, wraz z zacnym kolegą i znanym polskim modelarzem "Biniem" miałem okazję "polatać" A-320 na symulatorze Lufthansy w Schönefeld koło Berlina. W pierwszym lądowaniu we Frankfurcie, rozłożyłem maszynę jak neptek ;-) Na pociechę Biniu uczynił w pierszym to samo. Potem i starty i lądowania wychodziły całkiem nieźle. Lataliśmy na łatwych lotniskach jak München, Frankfurt. Ale i odwiedziliśmy tak trudne jak Funchal czy Insbruck. Frajda przeogromna no i efekt niesamowity. Złudzenie perfekcyjne. Szkoda, że fotki tego nie potrafią w całości oddać (z błyskiem prześwietla się widok za oknami kabiny a bez błysku niedoświetlone lub całkiem nieostre wewnątrz). Fotki są już w ostatniej galerii na mojej stronie, a filmik postaram się w przyszłym tygodniu zmontować i wstawić na stronę.

Pozdrawiam Piotr

Piotrp_de

No rewelacja :))) Tylko pozazdrościc :) ______________ pozdrawiam Krzysztof Hilbrycht

krall (khpmodel

Hmmm - czy mamy przez to rozumieć, że następna konstrukcja Binia to będzie A-320 w skali 1:5 ??? Też mi się wydawało jak ostatnio jechałem przez Chodzież, że taki hangar jakby powstawał......

Reply to
Piotr Konopka

Czyli dopasowałeś jednak kabel do FMS-a ! Gratulacje !

Reply to
Roman B

Może na razie ABC 320 szt .....

Reply to
Roman B

Nie. Po prostu wybrał prostsze rozwiązanie.

Reply to
Lukasz Stela

Właśnie "powiesiłem" na stronie film z latania symulatorem. Zapraszam.

Piotr

Piotrp_de