futaba

Witam rozmarzyłem się i zapragnelem Futaby FC 28 może mi ktoś w tym pomoc ? Marek S najlepiej z modułem z synteza

Nie kto a co ! Bilety NBP na ten przykład.
Witam nom pewna ilość takich biletów posiadam :) Marek S

No to Staufenbiel w googlach i juz ..
Witam ja szukać ja nie znaleźć :( Marek S

Cześć,
a szukasz nowej czy używanej? I dlaczego akurat FC 28? Ma tylko 10 kanałów, beznadziejna do programowania, przestarzała ale za to wyjątkowo niezawodna. Ale czy to jest wystarczającym argumentem do kupna?
Pozdrawiam Piotr
http://www.piotrp.de

Witaj Piotrze
W niektórych punktach pozwolę sobie mieć inne niż Ty, zdanie, i w przeciwieństwie do Ciebie Piotrze dodam takie dwa ważne słowa - "moim zdaniem".

Moim zdaniem AŻ 10 kanałów.

Moim zdaniem programowanie jest łatwe i przyjazne, oczywiście po dojściu do wprawy. Ale to dodyczy każdego nadajnika.

Moim zdaniem tutaj masz rację.

Moim zdaniem, jak ktoś dysponuje kwotą ok. 1000 zł (za tyle mniej więcej można kupić używane) to jest to wystarczającym argumentem. Ważne, żeby soft był w najnowszej wersji.
Marek Popów
Cześć Marku!

Gdyby każdy miał takie samo zdanie, świat byłby beznadziejnie nudny ;-)
A co do tych dwóch "ważnych słów"... Nietety nie mogłem ich użyć, gdyż jest to zdanie kilku moich kolegów a nie moje. Ja, jak rozglądałem się przed laty za nowym nadajnikiem (niedługo po tym jak ny rynek weszły MC-24) to btrałem oprócz wspomnianego także FC-28 i MC4000 pod uwagę. I akurat w tym czasie kilku kolegów z klubu przesiadało się z FC 28 na MC 24. Odradzili mi właśnie oni zakup Futaby. Multiplex też nie był tym czego szukałem, a MC-24 cierpiało jeszcze na choroby wieku dziecięcego. Dlatego też wtedy odczekałem 2 lata i kupiłem to co mam.

Ja wtedy rezygnowałem z MC 20 tylko dlatego, że miał ich TYLKO 10...

Pozwolę sobie nie podzielić tu Twojego zdania.

Jeżeli rozmawiamy tu o sprzęcie używanym i w dobrym stanie za 1000 złotych, to Ci oczywiście przytaknę. Myślałem, że w grę wchodzi suma ok 1800 EUR za nówkę. Wtedy nie miał bym wątpliwości co (innego) wybrać...
Pozdrawiam Piotr
http://www.piotrp.de

Mam na zbyciu Futabę FC-28 z pulpitem i walizką. Zainteresowanemu podeślę zdjęcia. Pozdrawiam Andrzej. Mieszkam na Śląsku za Raciborzem snipped-for-privacy@go2.pl

Witam co radio użytkownik to inna opinia no pewnie tak trochę przestarzała ale jakiś mam sentyment do futaby i pulpitu .....do tej pory używam F18 plus i pewnie pozostanę przy futabie nie umniejszając zasług innym nadajnikom . No to jak z gustem po prostu mi pasi .......... :) A oprogramowanie hmmmmm im bardziej uniwersalne radio z wieloma możliwościami tym bardziej skomplikowane programowanie . no i oslawiony odbiornik PCM 149 DP no chyba go prawie nic nie zakłuci :) Marek S

Czesc , jestem Jacek z Bielska. Mam futabe FC 28 praktycznie jak sie pojawila w wersji V2. Kupilem ja, w czasie kiedy bylem w Kadrze Polski i latalem helikopterami, co zostalo mi do dzisiaj, choc juz nie w wyczynowej formie. Mam ja od ponad 10 lat, nigdy mnie nie zawiodla i mialem raz jeden problem; otoz kabel z drazka gazu zaczal powodowac zaklocenia. Wymienilem na nowy i temat zostal zakonczony. Programowanie, rzeczywiscie jest troche skomplikowane, ale ma swoja logike i jest przejrzyste, choc pamietam ze pierwszy raz zajelo mi to niemal tydzien. Dzisiaj, robie to niemal bez zastanowienia. Dodatkowym atutem w tym czasie byla uniwersalnosc; wszystkie opcje byly w zestawie, czego nie proponowal zaden inny producent. Acro, heli, delta etc. Tutaj jest wszystko. Ta uniwersalnosc nie komplikuje wbrew pozorom programowania. Poprostu wybierasz czym chcesz latac, a terszta algorytmow jest analogiczna. Nie potrafie tez porownac z Graupnerem, nie mialem nigdy z nim stycznosci, choc wizualnie podobal mi sie bardziej. Teraz mieszkam w Chinach, nie moglem zabrac modeli ze soba wiec zdecydowalem sie kupic znow Futabe; tym razem 6ex 2,4 ghz. Nie musialem czytac instrukcji aby uruchomic nowego T Rexa 450. Jest tutaj konsekwencja w logice programowania i to mi sie spodobalo. Zostaje wiec przy Futabie. Ale oczywiscie, zanim ktos podejmie decyzje, warto posluchac wszystkich glosow, byc moze moj wybor nie bedzie najlepsza dedykacja dla innego modelarza. Pozdrawiam, Jacek.