atak na strone

przez jakiś czas strona nasza bedzie bardzo nie aktualna , staliśmy sie bowiem juz po raz trzeci celem ataku hackera tym razem z Turcji . Musze sie
troche pozbierać, nie sądziłem bowiem że taka strona może być przedmiotem zaintersowania jakiegoś magika. Musze przyznac ,że dobrze mnie trafił . Za utrudnienia naszych sympatyków b. przepraszam
--
snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
www.azt.tarman.pl
Użytkownik Jerzy napisał:

Celem ataku nie była Twoja strona, tylko Twój serwer. Przejęcie nad nim kontroli umożliwia dokonywanie dalszych ataków na Twoje konto. Haker prawdopodobnie nawet nie zajrzał na stronę, tylko przeskanował jakie usługi są aktywne na serwerze i przypuścił atak. Na jakim systemie masz postawiony serwer?
Pozdrawiam Grzegorz http://www.rc.control.slupsk.pl
Przecież rozpoczął się Ramadan więc na ta intencje atak jest jak najbardziej po linii. Swoją drogą ciekawe czy maja Radio Abdullach ?