plany jachtów zaglowych

witam
poszukuję planów jachtów żaglowych, gaflowych "staroci" z końca XIX i
początku XX wieku, np.:
Pesa, Tuiga, Moonbeam, a szczytem szczęścia byłby Pen Duick; jakby ktoś coś
miał ( plany modelarskie, rysunki, linie teoretyczne kadłubów...itp .itd,
ew. jakieś namiary gdzie to dostać ) to będę wdzięczny za informacje
pozdrawiam
Reply to
stich
Użytkownik "stich" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:deujun$2b1$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
no co jest ? nikt nic nie wie..? ludzie.........
pozdrawiam
Reply to
stich
Użytkownik "stich" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:df1su0$a87$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
widać not so popular :-((((
buwi777
Reply to
buwi777
Przymierzam się w niedalekiej przyszłości do zbudowania jakiegoś żaglowca. Ze względu na to, ze ze szkutnictwem nigdy nie maiłem do czynienia prawdopodobnie zdecyduję się na plastik. Jak brałem pod uwagę drewno, to patrzyłem na archiwalne numery "Planów modelarskich" - na allegro jest ich trochę, aczkolwiek nie powiem Ci konkretnie z jakiej epoki.
Pozdrawiam Jacek Owczarczak
Reply to
Jacek
Użytkownik "Jacek @antyspam.interia.pl>" <jowczarczak<malpa> napisał w wiadomości news:4315c721$0$6487$ snipped-for-privacy@mamut2.aster.pl...
heh...allegro śledzę od dłuższego czasu ale tam nic nie ma, inna sprawa że planów tego typu jednostek nie publikowano..... w PM wydano z jachtów : Opty, Poloneza i chyba 2 trawlery żaglowe, a pozatym to same paskudne rejowce:-/ ...właściwie to dzisiaj znalazłem interesujące mnie plany, ale cena to kompletny absurd.. no nic, nie tracę nadzieji
Reply to
stich
Użytkownik "stich" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:df4t3v$1dg$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Cześć!
"Modelarz" w latach 70-tych publikował bardzo dobre plany jachtów. Było ich wtedy kilka sztuk. Potem już nie czytałem "Modelarza".
Zajrzyj do jakiejś dostatecznie starej biblioteki.
Pozdrowienia. Krzysztof.
Reply to
ktabaczynski
a tu to się zdziwiłem....Modelarzy mam sporo z lat dawniejszych i nic konkretnego tam nie wypatrzyłem....mógłbyś sprecyzowac jakie jachty lub które numery ( chociaż tak mniej-więcej ), będę wiedział chociaż czego szukać
pozdrawiam
Reply to
stich
Użytkownik "stich" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:df5aei$362$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Miałem w ręce numer z planami. Ale który to był, to nie jestem w stanie wskazać. Po 30 latach?
Pozdrowienia. Krzysztof.
Reply to
ktabaczynski