polska stronka o silnikach odrzutowych...?

Witam!
Kiedys byla taka polska stronka
budowie modeli odrzutowych,
szukam a archiwum, ale tylko ten adres znajduje, ale mi on niestety nie
dziala... wiecie moze czy
poprostu strona zostala gdzies przeniesiona albo cos?!? ;)
Pozdro z gory dzieki!
Reply to
rom3k
U¿ytkownik "rom3k" snipped-for-privacy@wp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:ctts9p$ps5$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
tera jest tu
Jerzy
U¿ytkownik "rom3k" snipped-for-privacy@wp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:cttv8e$5l6$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Cze¶æ, poniewa¿ mój znajomy zamówi³ w Poznaniu taki silnik tylko trochê mocniejszy. Obiecujê ¿e napiszê na grupê obiektywnie jakie wra¿enia i zrobiê trochê fotek bo mam ju¿ cyfrowy. Niestety jestem tylko konsultantem ogólnym takim "jak dzia³a serwo?", a przedsiêwziêcie nie jest modelarskie, wiêc nie mogê zaprosiæ wszystkich zainteresowanych muszê najpierw pogadaæ ze znajomym. A mo¿e by go tak chocia¿ wystawiæ na Festiwalu Nauki 2005 w Warszawie we wrze¶niu ? hmmm...???
Pozdrawiam Andrzej Grodzki Warszawa
Reply to
Andrzej
Wiecie moze gdzie znajde jakies filmiki, najlepiej dobrej jakosci, gdzie widac dokladnie cala sekwencje uruchamiania modelarskiego silnika odrzutowego? Lub wogole jakis filmy o zblizonej tematyce? Pozdrawiam
Reply to
rom3k