Polska norma

Witam wszystkich.
Szukam normy dotyczacej
"Proby statycznej rozci±gania metalu"
Norma nosi oznaczenie najprowdopodobniej PN-EN 10002 -1+AC1 byblym
bardzo wdzieczny za udostepnienie mi jej bo musze wykonac badanie
labolatoryjne, a bez niej niewiele zdzia³am.
Prosze o kontakt wszystkich pomocnych.
Z góry wielkie dzieki. Pozdrawiam wszystkich i mi³ego
Reply to
Kucyk
Jeśli jesteś z Warszawy lub okolic, to wszelakie Normy można sobie przeglądać w Bibliotece PW w Gmachu Głównym na 2 piętrze chyba lub na ul. Filtrowej blisko Polibudy - jest to bodajże ITB. Wszystko za friko i bez problemów
Reply to
ja
U¿ytkownik "ja" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
(obok Ksiêgarni Technicznej)
Reply to
Aloes
U¿ytkownik "Kucyk" snipped-for-privacy@o2.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:ckb7f6$rvj$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Wielkie dzieki ale jestem ze Szczecina i troszke daleko mam do tych papierów ;-) Pozdrawiam
Reply to
Kucyk