Polskie normy

Witam widzialem gdzies płytę Cd
o nazwie polskie normy
nie ma tego ktos nie wie ktoś jak to zdobyć ?
Reply to
szajbus
Nic szczególnego po prostu spis norm PN w pdf i tyle. ¯adnych w³a¶ciwych norm tak nie znajdziesz :-(
Reply to
Tomek
szajbus napisał(a):
Widziałem taką płytkę z normami dla budownictwa. Były tam teksty pełne norm. Płytkę wydała firma Integram
krzysiek
Dnia 2005-02-22 20:36, Użytkownik krzysiek napisał:
80 stron, za więcej trzeba dopłacać. W sporej części norm tabelki się rozjeżdżały.
Reply to
Michal Grodecki
Mam to w jakiej¶ archaicznej wersji z bodaj¿e 2002 roku w wersji ograniczonej, tylko normy budowlane i nie wszystkie. Pomys³ fajny ale nêdznie wg mnie zrealizowany. wydawnictwo Integram
Reply to
Łagoda