Poszukuje planów odbiornika HP-2RNB (od Rangera II Z)

Właśnie zepsułem 2 kanał w takim odbiorniku i potrzebuje plany aby odtworzyć
ścieżki i odczytać parametry kilku elementów. Byłbym bardzo wdzięczny gdyby
ktoś przesłał mi je na mejla może być nawet skan phoenix snipped-for-privacy@wp.pl, albo
podał link jeśli taki istnieje.
Z góry dziękuje
Reply to
PhoenIX_rc
Dokładniej jest to 2 kanałowy odbiornik 40 Mhz AM
Reply to
PhoenIX_rc
Jestem w stanie Ci to naprawić bez planów. Musiałbyś przesłać mi ten odb wraz z nadajnikiem . Naprawa potrwa jakieś 7 dni.
Dariusz snipped-for-privacy@tlen.pl
Reply to
fvbh
Dziękuje za dobre chęci ale chciałbym to zrobić jak najtaniej i jak najszybciej. Zresztą jest to stosunkowo niewielkie uszkodzenie odtworzyć kilka ścieżek potrafię ale plany dla pewności by się przydały.
Reply to
PhoenIX_rc