Poszukuje planów odbiornika HP-2RNB (od Rangera II Z)

Właśnie zepsułem 2 kanał w takim odbiorniku i potrzebuje plany aby odtworzyć ścieżki i odczytać parametry kilku elementów. Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś przesłał mi je na mejla może być nawet skan phoenix snipped-for-privacy@wp.pl, albo podał link jeśli taki istnieje. Z góry dziękuje

Reply to
PhoenIX_rc

Dokładniej jest to 2 kanałowy odbiornik 40 Mhz AM

Reply to
PhoenIX_rc

Jestem w stanie Ci to naprawić bez planów. Musiałbyś przesłać mi ten odb wraz z nadajnikiem . Naprawa potrwa jakieś 7 dni.

Dariusz snipped-for-privacy@tlen.pl

Reply to
fvbh

Dziękuje za dobre chęci ale chciałbym to zrobić jak najtaniej i jak najszybciej. Zresztą jest to stosunkowo niewielkie uszkodzenie odtworzyć kilka ścieżek potrafię ale plany dla pewności by się przydały.

Reply to
PhoenIX_rc