Powr贸t do FLY RC

Witam,
Mam kilkuletni膮 przerw臋 w modelowaniu RC. Przesiad艂em si臋 na paralotnie i czasu zabrak艂o na modele. Dzieci podros艂y i napieraj膮 na to by tata dalej modelowa艂,
bo bardzo lubi艂y w tym uczestniczy膰:)
Modelarnia moja dobrze wyposa偶ona w narz臋dzia, kilka modeli czeka na doko艅czenie. S膮 to jednak bardziej wymagaj膮ce pod wzgl臋dem pilota偶u egzemplarze. Mam ca艂y osprz臋t RC, kilka silnik贸w.
Szukam wi臋c trenerka RC by odnowi膰 nawyki. Ma to by膰 raczej wi臋kszy model co艣 z serii 60-ek. Silnik 10ccm dwus贸w.
Mia艂 kto艣 do艣wiadczenia z tym egzemplarzem: http://www.nastik.pl/phoenix-trainer-p-1464.html Da艂bym mu jednak dwa serwa do lotek.
Mo偶e znacie co艣 podobnego,ale z innym profilem skrzyd艂a? Jaki艣 dwuwypuk艂y niesymetryczny?
Pawe艂