prośba

Prośba do elektroników. Kupiłem pakiet 11,1 V i ładowarkę Charger EK2-0851.
Na niej pisze: Input: 10.0 - 15. V DC Output: 0.8A
I teraz pytanie. Posiadam stare ale sprawne Piko zasilające kolejkę i inne.
Czy mogę wykorzystać to Piko do ładowania mojego pakietu. Oczywiście
miernikiem ustawie 12 V ale nie wiem ,czy amperarz będzie właściwy.
Tam są dwa wyjścia. Jakiś duży prąd i taki akumulatorowy. Oczywiście myślę o
tym ostatnim.
Reply to
Janusz
Witam 1- co to za ogniwa ? bez tych informacji nie można nic powiedzieć . Radżę przejrzeć strony na ten temat bo eksperymenty mogą źle się skończyć . Marek S
Reply to
Marek S
Chcesz ładować pakiet zasilaczem czy podłączyć ładowarkę do zasilacza? Jeżeli to drugie to prawdopodobnie zasilacz temu podoła, zależy jaki ma maksymalny prąd. Jeżeli to pierwsze, to nigdy nie próbuj czegoś podobnego.
Pozdrawiam, Szymon
Reply to
invalid unparseable
Oczywiście to drugie, t.zn. Piko - ładowarka - pakiet. Poprostu pytanie czy z Pika będzie taki sam prąd jak z każdego , samochodowego akumulatora. A pakiet to RC System By Fullymax li-po 11.1 V 1700mAh 3s1p Oczywiście made in China.
Reply to
Janusz
Witam. Z tym prądem z zasilacza Piko podobnym do prądu z akumulatora samochodowego rozumiem ze to żart. Z opisu ładowarki wynika że ładuje pakiety prądem 0,8A więc jeżeli ten zasilacz wytrzyma prąd w granicach 1 A (moze na zasilaczu pisze jaka jest jego wydajność prądowa)to spokojnie możesz ładować. Podepnij ładowarkę do zasilacza tylko nie pomyl plusa z minusem i włącz ładowanie pakietu. Sprawdż napięcie jakie daje zasilacz w chwili ładowania accu i czy za bardzo się nie grzeje. Jeżeli wszystko w normie to możesz spokojnie ładować . Jezeli poczujesz smród z zasilacza to wyłącz wszystko. PS. Akumulator samochodowy możesz obciążyć prądem nawet 100A i więcej w zależności od typu akumulatora. Pozdrawiam
Oczywiście to drugie, t.zn. Piko - ładowarka - pakiet.
Reply to
A.Bodzioch
Nie wiem co to za za zasilacz Piko. Ja pamiętam z dzieciństwa (wtedy się trochę bawiłem elektroniką) miałem taki do kolejki H0, z pokrętłem na górze. Dawał zdecydowanie ponad 1A.
Jedyny problem, to że w zależności od tego w którą stronę pokręciłeś, raz plus był plusem, a raz minusem.. :) a to może być niebezpieczne... Na zasilaczach zazwyczaj pisze jaki dają prąd albo jaką mają moc. np. 50W przy 12V to praktycznie max 4A (czasem mniej, bo przy większym prądzie będzie mniej niż 12V)
Użytkownik "Janusz" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:egq073$ah3$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Reply to
borksa