Sprzedam Yamato`

Witam mam pytanie odnosnie ewentualnego kupca sklejonego juz
pancernika YAMATO w skali 1:200 nie jest to moze medalowy rodzaj
sklejenia ale wyglada bardzo dobrze. Mieszkanko robi sie pomalu za
male i zona prosila bym cos z nimi zrobil wiec zaczynam od
najwiekszego (najbardziej rzuca sie jej w oczy) jezeli ktos bylby
zaintyeresowany to prosze o info na snipped-for-privacy@o2.pl w tresci prosze
wpisywac oferowana cene nie bede odpowiadal na wiadomosci bez
ceny. Pozdrawiam
Reply to
jakub
Chyba szanowny kolega nie spodziewa sie, ze oferty zaczna teraz naplywac drzwiami i oknami, po tego rodzaju ogloszeniu? Po pierwsze przyjelo sie w handlu, ze to kupujacy okresla cene w tego typu ogloszeniu. To nie licytacja. Po drugie gdzie sa szczególowe zdjecia tego modelu? Mamy licytowac sie o kota w worku? LOL Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Robert 'Heyoan' Gadomski napisał(a):
Szczerze mówiąc to chodzi mi o cenę jaka moge dostać za dobrze sklejony model YAMATO mam kupca ale nie wiem ile za takie coś można dostać. Kolega był widział i jest zainteresowany lecz nie wiem jaką cenę mu powiedzieć. Myślałem że pomożecie jak ktos zaproponuje cenę będę wiedział w jakim przedziale mu powiedziec. Pozdrawiam i dlaczego tak odrazu skaczesz ludzim do gardeł za jakiś wątek lubisz szukać dziury w całym.
Reply to
jakub
Kolego - nit nie skacze - rzucasz nic nie warty post i oczekujesz informacji - zastosuj sie do ogólnie panujacych zasad i prosz±c o pomoc dok³adnie okre¶l o co ci chodzi - nikt nie poda ci ceny z kapelusza (foto)- a poza tym ¶mieszne jest jesli w jednym poscie oferujesz model a w kolejnym piszesz ze chcesz ustalic cene dla kolegi....
U¿ytkownik "jakub" snipped-for-privacy@o2.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@i42g2000cwa.googlegroups.com...
Robert 'Heyoan' Gadomski napisa³(a):
Szczerze mówi±c to chodzi mi o cenê jaka moge dostaæ za dobrze sklejony model YAMATO mam kupca ale nie wiem ile za takie co¶ mo¿na dostaæ. Kolega by³ widzia³ i jest zainteresowany lecz nie wiem jak± cenê mu powiedzieæ. My¶la³em ¿e pomo¿ecie jak ktos zaproponuje cenê bêdê wiedzia³ w jakim przedziale mu powiedziec. Pozdrawiam i dlaczego tak odrazu skaczesz ludzim do garde³ za jaki¶ w±tek lubisz szukaæ dziury w ca³ym.
Reply to
Chris