Sprzedam Yamato`

Witam mam pytanie odnosnie ewentualnego kupca sklejonego juz pancernika YAMATO w skali 1:200 nie jest to moze medalowy rodzaj sklejenia ale wyglada bardzo dobrze. Mieszkanko robi sie pomalu za male i zona prosila bym cos z nimi zrobil wiec zaczynam od najwiekszego (najbardziej rzuca sie jej w oczy) jezeli ktos bylby zaintyeresowany to prosze o info na snipped-for-privacy@o2.pl w tresci prosze wpisywac oferowana cene nie bede odpowiadal na wiadomosci bez ceny. Pozdrawiam

Reply to
jakub
Robert 'Heyoan' Gadomski
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Robert 'Heyoan' Gadomski napisał(a):

Szczerze mówiąc to chodzi mi o cenę jaka moge dostać za dobrze sklejony model YAMATO mam kupca ale nie wiem ile za takie coś można dostać. Kolega był widział i jest zainteresowany lecz nie wiem jaką cenę mu powiedzieć. Myślałem że pomożecie jak ktos zaproponuje cenę będę wiedział w jakim przedziale mu powiedziec. Pozdrawiam i dlaczego tak odrazu skaczesz ludzim do gardeł za jakiś wątek lubisz szukać dziury w całym.

Reply to
jakub

jakub napisał(a):

Reply to