Pytanie odnosnie Profi 3030

Witam!!!
Mam dwa pytania odnosnie aparatury Profi 3030.
#1.Jak ustawic alarm po okreslonym czasie w tym nadajniku?
Wiem jak ustawic odliczanie, wiem tez teoretycznie jak ustawic alarm po
okreslonym czasie. Tylko problem jest taki, ze nadajnik nie daje znac jak
minie ustawiony czas po ktorym powinien byc alarm. Przy odliczaniu jest
sygnal dzwiekowy, natomiast w przypadku alarmu nie ma.
#2. Latalem elektrykiem. Gaz dziala tylko od polowy w gore ruchu drazka. W
dolnej polowie z motorem nie dzialo sie nic. Moj kolega mial identyczny
problem w Profi 3010, rozwiazal go przestawiajac kanal obslugujacy regler z
"motor" na "throttle". U mnie takie dzialanie nie pomaga, gdy ustawi sie na
throttle silnik kreci stale, male obroty, ruchy drazkiem nic nie daja,
trymerem tez nie. Natomiast przy ustawieniu na motor silnik reaguje od
polowy ruchu drazka do konca. Jak to rozwiazac?
Pozdrawiam, Piotrek
Reply to
Piotr Kowalski
U¿ytkownik "Piotr Kowalski" ...
? jaki regulator? jaki odbiornik i jakie ustawienie trybu pracy madajnika (szeroko¶ci sygna³u) - MPX czy UNI.
Prawdopodobna korekta najprostsza - zmiana krzywej.
To brzmi jakby zosta³ przypisany tylko nowy organ sterowania do dr±¿ka, a nie zosta³o zmienione przypisanie uk³adu wykonawczego do numeru kana³u (np. Masz dr±¿ek B jako "motor" ale serwo 4 jako "throttle")
Krzywa. Choæby i trzypunktowa.
Pozdrawiam,
Kaper

Kaper