Pytanie odnosnie Profi 3030

Witam!!! Mam dwa pytania odnosnie aparatury Profi 3030.
#1.Jak ustawic alarm po okreslonym czasie w tym nadajniku? Wiem jak ustawic odliczanie, wiem tez teoretycznie jak ustawic alarm po
okreslonym czasie. Tylko problem jest taki, ze nadajnik nie daje znac jak minie ustawiony czas po ktorym powinien byc alarm. Przy odliczaniu jest sygnal dzwiekowy, natomiast w przypadku alarmu nie ma.
#2. Latalem elektrykiem. Gaz dziala tylko od polowy w gore ruchu drazka. W dolnej polowie z motorem nie dzialo sie nic. Moj kolega mial identyczny problem w Profi 3010, rozwiazal go przestawiajac kanal obslugujacy regler z "motor" na "throttle". U mnie takie dzialanie nie pomaga, gdy ustawi sie na throttle silnik kreci stale, male obroty, ruchy drazkiem nic nie daja, trymerem tez nie. Natomiast przy ustawieniu na motor silnik reaguje od polowy ruchu drazka do konca. Jak to rozwiazac?
Pozdrawiam, Piotrek
Użytkownik "Piotr Kowalski" ...

? jaki regulator? jaki odbiornik i jakie ustawienie trybu pracy madajnika (szerokości sygnału) - MPX czy UNI.
Prawdopodobna korekta najprostsza - zmiana krzywej.

To brzmi jakby został przypisany tylko nowy organ sterowania do drążka, a nie zostało zmienione przypisanie układu wykonawczego do numeru kanału (np. Masz drążek B jako "motor" ale serwo 4 jako "throttle")

Krzywa. Choćby i trzypunktowa.
Pozdrawiam,
Kaper www.depron.prv.pl