Silnik MK-17

Ile jest wart taki silniczek?
gory dzieki za odpowiedz.
Reply to
perszing
Ja bym nie dal wiecej jak 50 - 60 zl choc slyszalem ze ten motorek nie nalezal do najgorszych. Szkoda sie bawic ze starociami. Lepiej dolozyc - kupic nowy i cieszyc sie modelarstwem. Czasem wiecej spedzilem czasu na odpalaniu silnika niz na lataniu w czasie wypadu na lake.Gdy motorek jednak zaskoczyl to nie dawal nigdy gwarancji ze nie zgasnie. Latanie bylo zawsze na takiej wysokosci ze gwarantowala ona w miare bezpieczne ladowanie na wypadek zgasniecia silnika. Teraz mam nowego MVVS'a i silnik gasnie kiedy ja chce a nie kiedy on. Silniki z lat 70 80 byly wykonywane dosc malo precyzyjnie. Przy dzisiejszej technologii silnik wykonany jest na pewno duzo lepiej co widac tez po osiagach. Sam zaczynalem od tanich silników bo w ten sposób chcialo sie zaoszczedzic, teraz jednak wiem ze to sie nie oplaca. Zniszczony model i zakup nowego silnika daje prosty rachunek: pozorna oszczednosc = podwójny wydatek
Niedzwiedz100
Reply to
Niedzwiedz100