dzieki :-))

witam
1. musze podziêkowaæ koledze przedstawiaj±cego siê jako Domian ..... trochê
otworzy³ mi oczy chcia³bym cos powiedzieæ o sobie kiedy¶ by³em modelarzem
[ jakie¶ 30 lat temu ] i powróci³a nostalgia na staro¶æ ..... teraz to ju¿
jest inne modelarstwo wszystko jest gotowe i jest tylko kwestia kasy :-((
2 . prosi³bym o kontakt na priv kolegê Jakuba Witkowskigo w sprawie udowy
aparatury zainteresowa³ mnie ten temat
Marek
Dnia 2004-02-02 00:13, Użytkownik Marek napisał:
Hehe, a ja myślałem że mój email da się odszyfrować bez problemu.
JW
Reply to
Jakub Witkowski