[RC] Gdzie Kupić części do Webry 50 ??

Witam
mam pytanie czy ktoś z kolegów orientuje sie moze gdzie moge kupic czesci do
webry chodzi mi konkretnie o glowice i jedna srubke do tej glowicy (bo gzies
sie zapodziala) a to jakis nietypowy rozmiar a moze ktos z kolegow ma
zezlomowany taki silniczek i moze gdzies mu leży niepotrzebny to odkupię na
częsci ;-) mój silnik to Webra 50 czyli chyba 8 ccm
z modelarskim pozdrowieniem
Reply to
mario
Zapytaj w Suchym Lesie , kupilem tam webre speed 50

Andrzej
Reply to
Andrzej Kostkiewicz
Dzięki, będę zobowiązany w razie czego to mój e-mail mario snipped-for-privacy@WYTNIJTOpoczta.onet.pl
Reply to
mario_555
o ile się nie mylę to ktoś ostatnio sprzedawał na e-bay jakieś części do webry - poszukaj może ci będą pasowały
Reply to
miki