pytanie o aparature pistoletową futaba

witam wszystkich jestem tu nowy

sprowadziłem ze stanów aparature pistoletową futaba

pod tym samym numerem części kryły się dwie różne aparatury i dostałem tą na 75 mghz, normalnie nie przeszkadzałoby to gdyby nie fakt że posiadam między innymi kyosho mini-z który ma wbudowany odbiornik na 27 mghz.

moje pytanie czy nie da sie jej przestroić??

drugie pytanie czy ktoś nie chciałby sie wymienić na aparature (tylo 3 kanałowe z komputerem)

aparatura jest wystawinoa na allegro dla zainteresowanych

Reply to
Marek Pomianowski

jak to jest komputerowe radyjko to na 99% ma nadajnik WCZ a z tego co mi wiadomo to nie ma WCZ na 27mHz. wiec zostaje Ci wymiana WCZ - o ile takowe jest na 35 lub 40 mhz i kupna odbiornika na taką samą czestotliwosc.

----- Original Message ----- From: "Marek Pomianowski" snipped-for-privacy@plusnet.pl To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Wednesday, December 03, 2003 8:08 PM Subject: pytanie o aparature pistoletową futaba

Reply to
Marcin Juraszek