Pytanie o najtansza aparature

Czesc
Na wstepie zaznacze ze nie jestem modelarzem :) Szukam jak najtanszej
aparatury do zdalnego sterowania: nadajnik, odbiornik i dwa serwa. Zasieg
moze byc niewielki, wystarczy mi ok. 30-50 m, nie bedzie to sluzyc do modelu,
tylko prostego urzadzenia do ogrodu.
Zauwazylem, ze sa w sprzedazy gotowe tanie modele latajace, z urzadzeniami do
zdalnego sterowania. W opisie maja informacje, ze nadajnik
jest "dwukanalowy" - czy to w praktyce oznacza, ze moze sterowac dwoma
serwami?
Chcialbym sie dowiedziec, czy gdzies mozna kupic taka tania aparature - i
jesli calosc z modelem kosztuje ponizej 200 zl, to sama elektronika ile moze
kosztowac?
Dzieki
Fr.
Reply to
fran
AlexY <alexy@irc.-cut_this-.pl> napisał(a):
> Użytkownik fran napisał: >
Reply to
Fran
mo¿liwe, ¿e najpro¶ciej bêdzie jak kupisz np dwukana³ow± Sanwê dash saber czyjako¶ tak za poni¿ej 300 z³ np w

ZTCW nie jest to najni¿sza pó³ka raczej, ale jeden z najtañszych modeli
Reply to
batched
AlexY <alexy@irc.-cut_this-.pl> napisał(a):
Musi byc plynne.