Sanwa RD 8000 Super - pytanie o wrazenia uzytkownikow

Witam Grupowiczow
Czy jest ktos na grupie kto uzywa Sanwy RD 8000 Super ?
Rozwazam zakup nowej i waham sie pomiedzi Cockpitem a w/w.
Przeszukalem archiwum ale znalazlem informacje dotyczace RD 6000 i
Multiplexa.
Moze ktos podzieli sie wrazeniami co do tego modelu aparatury?
Z gory dziekuje.
Szczesliwego Nowego Roku
Mniej ubitych kretow
zyczy
Darek
Jestem szczesliwym posiadaczem RD6000 jest naprawde dobra aparatura. Z tego co ostatnio sie zorientowalem przez porownanie instrukcji obu aparatur mojej oraz wspomnianej przez Ciebie wyszlo ze oprocz 2 dodatkowych kanalow i bodaj jednego nowego mixera (dual elevator) oraz wiekszej pamieci modeli ( u mnie 4 ) tu zas 10 niczym sie nie rozni. Zauwazylem nawet iz wyswietlacz u mnie jest jakby z rd8000. W rd6000 brakuje jednego przelacznika w stosunku do rd8000.
Tu sie nasuwa nastepujace pytanie. Czy ktos slyszal moze o przerobkach rd6000 na rd8000 ?? (niestety moje boje z googlami nie wyjasnily mi tego)
Pozdrawiam Krzysiek - Szczecin Latajace RC
U¿ytkownik "D" <dwrobWYTNIJ snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:bsurlf$5lk$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
viroos