[RC] Prosty układ podżarzania świecy

Witam !!!
Zrobiło sie zimno i oprócz pilota marzną też silniki w samolotach :)
Aby trochę zmniejszyć skłonność do gaśnięcia na małych obrotach zrobiłem
bardzo prosty układ podżarzania świecy w modelu trenerka.
Pomysł przyszedł mi do głowy dzięki natchnieniu przez genialnego
Romka B. - czasami człowiek aż się za głowę złapie jak proste mogą być
rozwiązania.
Opis i fotki na
Modele->Goryl(albo przez Newsy).
Może uda mi się w sobotę urwać na godzinkę na lotnisko to doniosę
o efektach.
Reply to
Piotr Konopka