RC zasilanie odbiornika i serw z AA NiMh - co radzicie?

Witam Dotychczas w spaliniakach do zasilania odbiornika i serw używałem zawsze aku wielkości AA (zwykłe "paluszki") NiCd o pojemności ok 900 mAh i zawsze 5 cel. Czy można zasosować do tego celu aku AA ale NiMh? Mam na myśli np Cameliony 2500 mAh. Używam takie do aparatu cyfrowego i sprawują się bardzo dobrze. Cyfrówki biorą dość duże prądy ale czy do napędzenia odbiornika i 3 serw standard + 2 mini to wystarczy. Wiem, że do nadajników stosuje się wodorki ale czy do odbiornika i serw też można? Czy są jakieś przeciwskazania?

Pozdrawiam Marek Popów Latające RC

Reply to
Marek Popów
Jakubczak Przemek