[RC] Pakiet odbiornika i ladowanie

juz mam kompletny mentlik i prosze o rade:
potrzebuje pakiet odbiornika 6,8 V, najchetniej 4 ogniwa NiMh o jakiej¶
rozsadnej pojemnosci (800mAh?)
oczywiscie musze to czyms naladowac - nie zalezy mi na czasie (natomiast na
kasie :), dobrze zeby zasilanie bylo z sieci
Pytanie moze glupie ale googluje juz kolejny dzien i kupno ladowarki za
500PLN mnie nie bawi
Pozdrawiam
Mach
Reply to
Mach
U¿ytkownik "Mach" napisa³ w:
Tu cos sie pokielbasilo - masz do dyspozycji napiecie nominalne w skoku co 1,2V czyli 4 ogniwa - 4,8V, 5 ogniw 6,0V i to sa standardowe pakiety odbiornika
Ladowarka dawana w zestawie z aparatura, np. Hitec CG-22, ale dobra bedzie od kazdej innej aparatury. Koszt <50zl. Dostepna w Riku, ArtHobby, CSM...
Reply to
kojot
Wlasnie taka dzis zanabylem, dzieki Mach
Reply to
Mach