Re: Serwa Carson

Dzisiaj byle w Conradzie w Berlinie, gdzie te serwa kosztuja 7,95 euro i prywatnie zapytalem sprzedawcow co to jest (jeden lata w tym samym klubie co ja). Usmiechneli sie z zaklopotaniem i powieedzieli:" No coz, moze do jakis malo odpowiedzialnych zadan....." Biorac pod uwage, ze sprzedaja w tym sklepie i w zwaizku z tym musieli wypowiadac sie oglednia, interpretacja jest prosta.

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight

Cześć

hehe... o ile da się wymienić lub o ile dostaniesz zapasowe (co może być trudniejsze i droższe niż sama wymiana).

pozdrówka

mRqS

-=RC Latające=-

zoolook

Wszystko, a przedewszystkim stosowane w tanich serwach najtańsze potencjometry jednościeżkowe (w "normalnych" są 3 a w dobrych 5-io ścieżkowe). Niestety rozebranie i obejrzenie serwa praktycznie nic nie daje. Poprostu wysoka ich zawodność moim zdaniem dyskwalifikuje je do modeli latających. Ryzyko utraty modelu jest poprostu za duże, a źle pojęta oszczędność przeradza się w rozrzutność. Są przecież tanie ale i sprawdzone serwa. Nie zawsze musi być Graupner czy Futaba, ale akurat ten typ w modelach latających naprawdę nie ma nic do szukania...

Pozdrawiam Piotr

piotrp_de

och, trafi mnie! ggrrrrr!!

"Akuratżem" wysyłał obszerną rozprawkę na temat tego serwa (a napisałem się sporo) jak mnie "wywaliło". W każdym razie w skrócie serwo jest OK jakkolwiek jest to z dolnej półki. Najgorzej wyglądają jedynie podłączenia do potencjometru i te w każdym sobie posprawdzam, reszta montażu ok, trybki w kioskach ruchu bo to HS-300 (no kurcze... tak na oko!). Potencjometr dobrej klasy. Porównam jeszcze ze swoimi w szybowcu ale na to potrzeba mi czasu by je wyszarpać zeń.

pozdrawiam wszystkich serdecznie!

Tomasz (tomiiRC)

Reply to
tomii