Re: wywrotka samolotu

Dnia 06-07-2008 18:35, Użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał: >

> [...]
Reply to
lubert66

Wygląd ma groteskowy bo to prototyp jak wszystko bedzie ok to i nad wyglądem popracuje. A poco mam rozbijać ładny model;)

Dzięki za radę z tymi kółkami. Popracuję nad tym:)

Reply to
lubert66

Drugi filmik to bardziej utrata kierunku przy rozbiegu.

> Model uciekł w prawo na "pobocze". Lub tłumacząc z drugiej strony: zbyt > wąski "pas startowy" jak na umiejętności pilota. Początek rozbiegu > wyglądał całkiem dobrze i gdyby został utrzymany kierunek model miał > duże szanse wznieść się w powietrze.

Model zachowuje się tak niezależnie od tego na jakim jest terenie i czy utraci kierunek czy nie to idzie dzibem w dół.

Reply to
lubert66