Samolocik

Co o tym my¶licie?

Dosyæ tanio ale nie chcê kupiæ szmelcu. Jestem pocz±tkuj±cym. A nie sprzedajê tego samolociku uprzedzaj±c pytania.

Reply to
Piotr Waskiewicz

U¿ytkownik "Piotr Waskiewicz" napisa³ w wiadomo¶ci news:c86060$jee$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Witam

Mia³em podobn± "ZABAWKÊ" - bo tylko tak to mo¿na nazwaæ da³ mi sporo rado¶ci, ale nie d³ugo po 4 lotach uciek³ mi w sin± dal

-ale o tym ju¿ kiedy¶ pisa³em. Te zabawki nie maj± sterów sterujesz silnikami a to rozwi±zanie nieciekawe - nadajnik jest nieproporcjonalny - wiêc moim zdaniem je¿eli chcesz lataæ normalnymi modelami to tu nabierzesz z³ych nawyków. Lepiej doinwestuj i kup co¶ ze sterem kierunku i wysoko¶ci mo¿e jakiego¶ depronowca - s± tanie i ³atwo naprawialne.

Waldorf

| Co o tym my¶licie?

Dosyæ | tanio ale nie chcê kupiæ szmelcu. Jestem pocz±tkuj±cym. A nie sprzedajê tego | samolociku uprzedzaj±c pytania. Zabawka - szmelc.

- po wiecej.

Reply to
Doman

Witam

tak jak przedmowca powiedzial, nie warto tego kupowac jesli zamierzasz w przyszlosci polatac modelami lepiej kupic depronowca elektryka lub jakiegos malego spalinowego trenerka

ja zaczolem od zakupu aparatury, miesiac katowania symulatora i na drugim wypadzie na lotnisko zostalem spuszczony ze smyczy.

trening na symulatorze pozwala wyrobic odpowiednie nawyki, tak ze smialo mozna zaczynac od modelu z lotkami trzeba jednak poswiecic mu sporo czasu (przynajmniej 2h/dzien)

moj samolocik to wazacy 1kg bez paliwa gornoplat, ze skrzydlem o profilu plasko-wypuklym rozpietosc 1160 mm, silnik os max 10 fp (1,78 ccm) model bez podwozia wypuszczany z reki za uzywany model z silnikiem udalo mi sie zaplacic 300 zł

moja propozycja jesli chcesz polatac kup aparature z wyjsciem trenera sciagnij sobie darmowy symulator FMS pozniej mozna kupic model z silnikiem (spalina lub elektryk, ja proponuje mala spaline, jest tansza w eksploatacji) bez instruktora radzil bym nie zaczynac, szkoda modelu

Pozdrawiam Jury

Reply to
Jury