Serwo 3 i 5 cio przewodowe , pytanie wa?ne bardzo.

Witam
Mam buggyego starszej generacji i przerabiam go aktualnie na cos
dobrego. Musze wyminic w nim serwa. Te co sa juz maja wiele za sobą.
Jest jednak jeden problem. Te stare serwa maja 5 przewodów. Dwa
zasilaja silnik leektryczny a 3 jakis czujnik polozenia. Mam pytanie
czy serwa które teraz sa na rynku czyli 3 przewodowe da sie jakos
podłaczyc do mojej aparatury która na kazde serwo ma 5 przewodów??
Prosze o odpowiedz to bardzo pilne.
Reply to
kubamtx