Serwo Losi Micro-t i pi臋膰 przewod贸w!?

Witam, Sk艂adam samoch贸d Losi Micro-T. Nieco stuningowany w stosunku do orygina艂u. Dzisiaj dotar艂o do mnie oryginalne serwo i ... koparka mi opad艂a. Serwo ma
pi臋膰 przewod贸w a ja planowa艂em podpi膮膰 je do standardowego mikro odbiornika kompatybilnego z serwami trzyprzewodowymi. Wiecie mo偶e do czego s艂u偶膮 dwa dodatkowe przewody? Da si臋 to podpi膮膰 do standardowego odbiornika? Je偶eli odpowied藕 jest oczywista prosz臋 o wyrozumia艂o艣膰 to m贸j pierwszy samoch贸d rc. Do tej pory lata艂em.
Pzdr Rafa艂

podobny problem jest opisany tu:
http://mini-zracer.com/forums/showthread.php?t (311
wyt艂umaczenie jest takie, 偶e 5-przewodowe serwo jest uproszczone (pewnie ma wyprowadzony potencjometr i zasilanie silnika) a sterowane bogatsz膮 elektronik膮 odbiornika - u siebie odbiornik masz zwyk艂y, wi臋c pod艂膮czenie si臋 nie uda (w odwrotn膮 strone jest szansa, po przer贸bce serwa 3-przewodowego na 5-przewodowe)
PMK

je偶eli tak, to bierz inne serwo z demobilu, wyd艂ubuj tronik臋 i sk艂adaj do kupy. warto艣膰 potencjometra pewnie nie b臋dzie mia艂a wielkiego znaczenia - pracuje jako dzielnik napi臋cia na wej艣ciu wzmacniaca operacyjnego, tote偶 r贸偶ne troniki dla serwa z silnikiem podobnej mocy raczej b臋d膮 wymienne. raczej!=na_pewno ale warto spr贸bowa膰.
W艂a艣nie taki mam plan.
Pzdr