Silnik 46 AX ABL - osiągi

Witam !
Jeśli ktoś lata na takim silniku i ma taką możliwość to prosiłbym o podanie
następujących danych:
waga modelu, obroty max i na jakim śmigle. Chciałbym wyniki porównać ze
swoim. Mój silnik wyciąga ok 12500 tyś na śmigle 12.25x3.75. Lata w modelu
Staudacher S-300 z Wimarexu i żebym miał nadwyżkę mocy to nie powiem :(((
Pozdrawiam Michał Gdynia.
Reply to
Gelerth
46AX sprawuje sie perfekcyjnie zero kaprysów gasniecia czy innych niespodzianek silnik "złoto" dokładnie 13010obr/min (akurat dzisiaj mierzone tacho)śmigło 12x3,75 paliwo 10%nitro model technics , silnik zamontowany w fun fly który z paliwem wazy 2450g rozp 1,5m zawis robi na 80% gazu, przydalo by sie troche wiecej mocy do zawisu ale jest ok :-) pozdr Darek DJDIT
DJDIT
Witam, troche OT, ale bardzo spodobal mi sie opis budowy skrzydla do fun-fly'a na Twojej stronie. Czy tym 46AX napedzasz model Madman Evo? W opisie na stronie byl 4-suw... Pozdrawiam. Marek
Reply to
mores3
Aktualnie zamontowałem AX, bo z 70 ultimate mam problem właśnie wylądował na allegro... :-( pozdr Darek DJDIT
Reply to
DJDIT