[sprzedam] Regulator dwukierunkowy Modeltronik MMC 35.

Witam,
Przeprasza za tego typu ogłoszenie na grupie "niesprzedażowej" - - niestety nie posiadam konta na allegro, więc ogłoszenie tutaj
to wg. mnie chyba jedyne rozwiązanie :/ (chyba, że się mylę ;)
Sprzedam używany regulator dwukierunkowy Modeltronik MMC35. Regulator nosi ślady użytkowania, ale jest w 100% sprawny, nigdy nie był naprawiany, zawsze służył bezawaryjnie. W komplecie również oryginalna instrukcja obsługi. Cena 100PLN (ew. do lekkiej negocjacji).
Bartek Gdańsk tel. 508741523
...wkradła mi się mała pomyłka - model regulatora to MDC35BR.
Za zamieszanie przepraszam.
Pozdrawiam Bartek
Witam ponownie,
Oferta jest wciąż aktualna...a cena ma tendencję malejącą :)
Pozdrawiam B.