Suszarka modelarska.

Witam!
Gdzie mona kupi suszark modelarsk na 220V. (Polska ew. Niemcy) Przejrzaem ofert polskich sklepw, ale nie znalazem nigdzie suszarki.
Pozdrawiam Marek GG: 1299639 *** www.rctorun.pl ***
Gdzie można kupić suszarkę modelarską na 220V. (Polska ew. Niemcy) Przejrzałem ofertę polskich sklepów, ale nie znalazłem nigdzie suszarki.
A mozna spytac do czego to ma sluzyc i czym sie rozni od suszarki niemodelarskiej? pozdr Darek_J

Suszarka modelarska służy do naciągania folii w modelu. Niemodelarska to raczej opalarka ze znacznie wyższą temperaturą.
Pozdrawiam Marek GG: 1299639 *** www.rctorun.pl ***

Do naciągania foli można urzyć żelazko albo kupić żelazko w sklepie modelarskim do tego przeznaczone.

Jak kupi niemodelarską z regulowaną temperaturą to osiągnie każdą pomijając koszt zakupu.
Pozdrawiam,
Tomak J.
Żelazkiem nie naciągne foli tak jak suszarka. Nie chciałbym tu wywoływać dyskusji. Interesuje mnie zakup gotowej modelarskiej suszarki, są w USA na TH, ale na 110V
Pozdrawiam Marek GG: 1299639 *** www.rctorun.pl ***

ja naciagam folie za pomoca opalarki TOYA za 28 zł z doskonałym efektem
Conti
Witam ...to dokup "przesciowke" 220/110V ... pelno tego na Allegro.../ok 30 zl/ a reszte sciagnij z USA.....
RD

Użytkownik "Marek - Yak" napisał:
Gdzie można kupić suszarkę modelarską na 220V. (Polska ew. Niemcy) Przejrzałem ofertę polskich sklepów, ale nie znalazłem nigdzie suszarki.
Prawie wszędzie /narzędzia/. Szukaj OPALAREK!!! Do zastosowań modelarskich najlepiej z płynną regulacją temperatury, co oznacza >250zł :-(
Krzysiek "kojot" Choroszko
Starcza opalarka z dwustopniową regulacją - poprostu trzymasz ją dalej lub bliżej... W Castoramie chyba po 40zł:) Pozdrawiam