świetne filmy

Znakomite dwa filmy z naszych zawodów w Morzychnie umiescił kol. K.Hilbryht na swojej stronie : lot F5B - kol. Ochmana oraz konkur. I "Wszyscy w górę " w kl. F6D WAG FAI -

--

snipped-for-privacy@poczta.onet.pl GG 1602424

Reply to
Jerzy

może ktoś z szanownych grupowiczów mógłby wykonać dla mnie taki interfejs do tego aparatu jestem powaznie zainteresoway marek

Znakomite dwa filmy z naszych zawodów w Morzychnie umiescił kol. K.Hilbryht

Reply to
marszuls