[Szkutnicze] Plany jachtu 1m.

Potrzebuje jakies proste plany jachtu mniej wiecej metrowej dlugosci
(kadluba).
Dopiero zamierzam zaczac przygode z jachtami RC wiec nie wiem nawet jaka to
klasa. Jest troche tego w sieci ale nie wiem jaka najlepiej nadaje sie dla
poczatkujacego zeglaza?
Moze macie jakies linki z dostepnymi planami takich jachtow?
Gdzie mozna zapozanc sie z obowiazujacymi przepisami budowy jachtow w
poszczegolnych klasach?
Gdzie mozna kupic jakies plany?
Serdecznie pozdrawiam
Reply to
14
U¿ytkownik "14" snipped-for-privacy@wp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:ceouoa$15g$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Cze¶æ Je¶li interesuja Ciê starty to zagladaj na tê stronê:
jest oficjalna strona polskiej sekcji radiojachtingu. Tam bêdziesz móg³ zapytaæ i siê wszystkiego dowiesz.
Reply to
Pysiak