Plany Cessny

Witam
Posiada ktoœ mo¿e plany modelu Cessna. Cokolwiek. Przeszuka³em googla i
kicha.
Reply to
prezesik
Cze¶æ
U¿ytkownik "prezesik" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:crci72$l0o$ snipped-for-privacy@zeus.man.szczecin.pl...
E tam s± ogólnie dostêpne. Na przyk³ad ja zassa³em ze strony
dok³adnie to zak³adka plany pod koniec strony jest Cessna 150 i Cessna 195
Chyba ¿e to nie o takie plany chodzi.
Pozdrawiam MArek
Reply to
Totylkoja
U¿ytkownik "Totylkoja" snipped-for-privacy@nie.chce.tego.poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:cre23g$jo6$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
My¶la³em bardziej nad Cessna 172. Ale inne te¿ mog± byæ. Dziêki za odpowiedz.
Reply to
prezesik
Nie wiem czy będę miał takie plany, o które Ci chodzi ;), ale swego czasu robiłem własnie cessnę 172P, ale na uwięź:
śli bardzo chcesz, to mogę poszukać jeszcze tamtych planów - w jakimś modelarzu (chyba czeskim) były.
Pozdrawiam Jacek
Reply to
Jacek O.