Szukam łożysk

Witam Poszukuję nowych łożysk obustronnie krytych o wymiarze 6x3. Jeśli ktoś posiada i zechce odsprzedać to jestem zainteresowany. Pozdr Krzysiek

Reply to
Krzysiek
7x3 mam .. to kapitalne moim zdaniem

Reply to
Szymon_M

U¿ytkownik "Szymon_M" napisa³...

Takie akurat posiadam. Jak nie znajdê 6x3 to pewnie zastosuje w³a¶nie 7x3. Pozdr Krzysiek

Reply to
Krzysiek

Witam !!! Zobacz tutaj :

Marek C

Z glebin modelarni ...

MC> Witam !!! MC> Zobacz tutaj : MC>

mozna wyswietlic strony...

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

Użytkownik "Marciu11 - Viper" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@o2.pl...

Na końcu link obcięło "=" nie jest podświetlone. Dodaj do linku "=" i będzie git.:P

Reply to
Piotr Waskiewicz

Użytkownik "Marek C" napisał...

Dzięki za link ale najmniejsze to 7x3. Poza tym już nieaktualne. Pozdr Krzysiek

Reply to
Krzysiek

Użytkownik "Krzysiek" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:c7bk1o$gha$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

&id=-1&p3=&p4=

Witam!

widziałem takie łożyska

Pozdrawiam Piotrek

Reply to
Piotr Makowiec

Witam!

Ponieważ już dostałem kilka pytań dodam, że wystarczy wpisać w wyszukiwarkę tylko jeden wymiar np. średnicę wewnętrzną i mamy wynik. Po drugie nie kupowałem w tym sklepie jeszcze.... ale to się zmieni. Po trzecie, zgodnie z tradycją grupy dodam, że nie mam nic wspólnego z firmą którą podałem poprzednio.

Pozdrawiam Piotrek

Reply to
Piotr Makowiec

Witam .

Chyba chodzi o datę, faktycznie mam "jutro".

Pozdrawiam Piotrek

Reply to
Piotr Makowiec