Ciekawy artykuł

Dodałem ostatnio na strone ciekawy artykuł dotyczący modeli samochodów, lecz
odnoszący się także do modeli łodzi i samolotów zapraszam.

dział CZYSZCZENIE AUTA
Pozdrawiam
Mariusz
Reply to
Mariusz
Witam! Użytkownik "Mariusz" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
samochodów, lecz
Nie wiem czy można ten artykuł zaliczyć do ciekawych pod względem merytorycznym. Chyba, że mój imiennik miał na myśli inny powód. Dyskusyjne wydaje mi się mycie łożysk obustronnie krytych w ten sposób. Usunięcie z modelu produktów spalania z silnika zmieszanych z piachem jest jak najbardziej wskazane ze względów estetycznych, oraz z prostego powodu aby nie zaświnić się w czasie transportu i obsługi. Jestem przeciwnikiem zbyt częstego demontażu i montażu podzespołów pracujących prawidłowo. Wydaje mi się, że wielu modelarzy robi to z tego samego powodu co pies, który sobie .... liże. Pozdrawiam. Mariusz.
Reply to
Mariusz
Wezme to pod uwage, bo to ciekawa sugestia, jutro edytuje troche ten artykuł
Reply to
markozio