Szukam planów Extry 300

witam
Jak w temacie.
Potrzebuję głównie planów kadłuba , może być wersja uproszczona tzn rysunki
wręg i rzut boczny.
Chcę zrobić wersję elektryczną o rozpiętości około 800mm całą ze styroduru.
Wojtek
GG-2734529
Wojtek- mawwo
Wojtek GG-2734529
Wojtek- mawwo
Witaj,
Nie wiem czy wiesz jak dziala usenet, ale naprawde nie trzeba tu ponawiac pytan (juz napewno nie co 7h). One naprawde nie znikaja. Sa! Czekaja na serwerze az ktos na nie odpowie. Czasem musza poczekac bo np. wiekszosc czytelnikow listy w Polsce spi...
Istnieje za to dosc prosty trik: idziesz na strone:
to czego szukasz czyli np: extra 300 model plans naciskasz 'enter' i.... BUM klikasz na pierwszy link na liscie:
przewijania i masz cztery linki do planow Extry.... nawet wybor pdf/dxf jest! Co prawda ta ekstra nie ma kadluba z wregami ale mysle ze z tym latwo sobie poradzisz! Pozdrowienia yeti
Reply to
Przemo Siedzinski
Witam Dysponuję planami Extry w Corelu - nie są może najlepsze ale jak nie masz nic to zawsze to coś. Jeśli chcesz moge przesłać na priva - spakowane archiwum - waga ok. 145 KB
Pozdrawiam Krzysztof Kamieński P.P.H.U. GLASS IDEA Białystok glass snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
Original Message ----- From: "Wojtek- mawwo" snipped-for-privacy@poczta.fm To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Monday, December 01, 2003 6:26 AM Subject: Re: Szukam planów Extry 300
Ponawiam pytanie > > Wojtek > GG-2734529 >
> -- > Wysłano z serwisu OnetNiusy:
Krzysztof Kamieński