[RC] Kamera w Twinstarze

Witam !

Ponieważ jesień sprzyja raczej pracom domowym niż wypadom w plener, to w ramach prac ręcznych powstał projekt wyposażenia Twinstara w "oko". W/w prace ręczne zostały opisane tutaj:

niedziela okazała sie za krótka na wypróbowanie wynalazku w locie ale nastąpi to mam nadzieję wkrótce, czym nie omieszkam się podzielić.

Reply to
Piotr Konopka
Leszek Balcerek

Witam, może będzie z tego nowy gatunek gry "komputerowej z życia wziętej" :) czyli modelarz przed telewizorem, a model sobie koło domu lata... pozdrawiam i kibicuję rozwojowi pomysłu

Piotr

Reply to
piojan
Reply to
...::: Vex :::...

O tym samym pomyślałem, to jakaś czarodziejska szuflada. :) Fajna sprawa taka kamerka. Gratuluje i zyczę dobrej zabawy.

Pozdrówka PiotrP

Cytat miesiąca: "Wedlug mnie to wina depronu i elektrykow!!!!!!!!! Japim

Reply to
PiotrP

| hehe, fajocha, ale najbardziej podoba mi sie ze takie fajne zabawki w swojej | szufladzie od tak znajdujesz ;-) Ta szuflada to chyba Allegro sie zowie sa/byly tam identyczne kamerki :) Czarno-biala za 200-400zl a kolorowa 500-700zl(nie pamietam dokladnie). W zestawie byla kamera, mikronadajnik i chyba odbiornik. Zasieg tez do 1km. Innych szczegolow nie pamietam.

Reply to
Doman

Marcin Juraszek

Nooo - nie zgadłeś :) Owszem można znaleźć na Allegro całą masę kamerek i nadajników różnej maści w cenach znacznie niższych od tych wyżej wymienionych. Niestety większość z nich charakteryzuje się

- mówiąc oględnie - kiepską jakością. Przetworniki CMOS, obiektywy z paskudnego plastyku, nadajniki typu TV-sender z modulacją AM do odbioru na telewizorze itp. Kamerka, której użyłem do Twinstara jest - mimo niewielkich rozmiarów całkiem przyzwoita - nie pamiętam ceny - jeśli to kogoś interesuje to jutro sprawdzę w pracy w papierach. Natomiast takich nadajników używamy w CCTV do transmisji bezprzewodowej, jako że firma para się również taką działalnością. Stąd obecność takich gadżetów w mojej szufladzie :))) Myślę - sądząc po zainteresowaniu wątkiem, że umieszczę na stronie trochę więcej parametrów technicznych i cenowych tego zestawu, oraz gdzie można to kupić i nie zbankrutować.

Reply to
Piotr Konopka