[RC] Kamera w Twinstarze

Witam !
Ponieważ jesień sprzyja raczej pracom domowym niż wypadom w plener,
to w ramach prac ręcznych powstał projekt wyposażenia Twinstara
w "oko".
W/w prace ręczne zostały opisane tutaj:
niedziela okazała sie za krótka na wypróbowanie wynalazku
w locie ale nastąpi to mam nadzieję wkrótce, czym nie omieszkam się
podzielić.
Reply to
Piotr Konopka
Po prostu czad !!!! czekam na cd.........
pzdr leszek
U¿ytkownik "Piotr Konopka wytnij" <"cad"@wlkp.top.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@wlkp.top.pl...
Reply to
Leszek Balcerek
Witam, może będzie z tego nowy gatunek gry "komputerowej z życia wziętej" :) czyli modelarz przed telewizorem, a model sobie koło domu lata... pozdrawiam i kibicuję rozwojowi pomysłu
Piotr
Reply to
piojan
A jaki realny symulator latania modelami :)
Pozdrawiam ...::: Vex :::...
Reply to
...::: Vex :::...
hehe, fajocha, ale najbardziej podoba mi sie ze takie fajne zabawki w swojej szufladzie od tak znajdujesz ;-)

Reply to
tomla
O tym samym pomyślałem, to jakaś czarodziejska szuflada. :) Fajna sprawa taka kamerka. Gratuluje i zyczę dobrej zabawy.
Pozdrówka PiotrP
Cytat miesiąca: "Wedlug mnie to wina depronu i elektrykow!!!!!!!!! Japim
Reply to
PiotrP
| hehe, fajocha, ale najbardziej podoba mi sie ze takie fajne zabawki w swojej | szufladzie od tak znajdujesz ;-) Ta szuflada to chyba Allegro sie zowie sa/byly tam identyczne kamerki :) Czarno-biala za 200-400zl a kolorowa 500-700zl(nie pamietam dokladnie). W zestawie byla kamera, mikronadajnik i chyba odbiornik. Zasieg tez do 1km. Innych szczegolow nie pamietam.
Reply to
Doman
Marcin Juraszek
U¿ytkownik "Doman"
natomiast
U¿ytkownik snipped-for-privacy@idea.net.pl> ...
A ja powiadam - najlepsze jest co¶ po¶redniego - balkon.
Zobaczcie na mojej stronie:
dalej - do linków z filmami.
Pozdrawiam,
Kaper

Kaper
Nooo - nie zgadłeś :) Owszem można znaleźć na Allegro całą masę kamerek i nadajników różnej maści w cenach znacznie niższych od tych wyżej wymienionych. Niestety większość z nich charakteryzuje się - mówiąc oględnie - kiepską jakością. Przetworniki CMOS, obiektywy z paskudnego plastyku, nadajniki typu TV-sender z modulacją AM do odbioru na telewizorze itp. Kamerka, której użyłem do Twinstara jest - mimo niewielkich rozmiarów całkiem przyzwoita - nie pamiętam ceny - jeśli to kogoś interesuje to jutro sprawdzę w pracy w papierach. Natomiast takich nadajników używamy w CCTV do transmisji bezprzewodowej, jako że firma para się również taką działalnością. Stąd obecność takich gadżetów w mojej szufladzie :))) Myślę - sądząc po zainteresowaniu wątkiem, że umieszczę na stronie trochę więcej parametrów technicznych i cenowych tego zestawu, oraz gdzie można to kupić i nie zbankrutować.
Reply to
Piotr Konopka