[RC] inne niż większość

Szukam latającego skrzydła lub kaczki z napedem na silnik 4-7ccm. Akurat dysponuje kilkoma spalinami w tym zakresie. To "coś" ma być moim rękodziełem na przyszły sezon, a wiec nie ineresuje mnie zakup "gotowca", a wylącznie plany. Jeszcze jeden wymóg. Konstrukcja balsa/sklejka i zero steropianu czy piankopodonych materiałów. Po prostu ja ich nie cierpie. Próbowałem googlowac, ale skutki były mizerne. Jeśli możecie coś podesłać, to będę wdzięczny.

PiotrekS

Reply to
Piotr Sobierajewicz

Użytkownik Piotr Sobierajewicz napisał:

Polecam czeskie czasopisma modelarskie

Reply to
Bond

Hmm. A co powiesz na Quicki konstrukcji Burta Rutana? To nie jest ani skrzydlo, ani kaczka - no moze taka duza :), bo to jest tandem. Zero styropianu, na silnik 6,5 cm3.

Natomiast styro bym jednak polecal na skrzydla. I pokrycie tego balsa 1,5-

2mm szczegolnie przednich, bo szkoda mozolnej roboty dla pierwszego nieudanego ladowania :P

Pozdrawiam Przemek Jakubczak

Użytkownik "Piotr Sobierajewicz" <p snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:dst5c4$ovb$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Reply to
Jakubczak Przemek