[RC] Kamera na Twinstarze c.d.

Witam !

Udało mi się dzisiaj wyskoczyć na chwilę i przetestować kamerkę. Co prawda wiało sakramencko i prędkość wiatru chwilami przekraczała szybkość Twinstara, ale udało się chwilę polatać i wylądować. Lądowanie odbyło się praktycznie na prawie pełnym gazie z prawie zerową prędkością względem ziemi :) Dodatkowe obciążenie w postaci zestawu video i baterii specjalnie nie przeszkadzało Twinstarowi. Szkoda tylko, że tak wiało, bo musiałem sie trzymać dość wysoko i z dala od miasta - wiatr spychał mnie właśnie w tamtą stronę i bałem się, że mogą być problemy z powrotem pod wiatr. A antena odbiorcza była właśnie na domu :( Opisałem wszystko na

również filmik do zassania. Oczywiście to nie koniec prób i C.D.N. :)

Reply to
Piotr Konopka

Gratulacje i trzymam kciuki!

Reply to
PiotrP

Wiem, że to najbardziej ekscytujący moment lotu ;) Przy ziemi niestety traciłem zasięg - antena odbiornika w domu była poniżej poziomu tego pola, na którym lądowałem. Ale obiecuję poprawę !

Reply to
Piotr Konopka

Z glebin modelarni ...

PK> Wiem, że to najbardziej ekscytujący moment lotu ;) PK> Przy ziemi niestety traciłem zasięg - antena odbiornika w domu była PK> poniżej poziomu tego pola, na którym lądowałem. PK> Ale obiecuję poprawę !

Coz moge powiedzec. Moje gratulacje! Pomysl dobry, wykonanie jeszcze lepsze. Postepowanie godne Adama Slodowego. Jednym zdaniemj estem pelen podziwu i zazdrosci.

MarCiu

PS. Wiesz co? Chcialbym sie dobrac do twoich szuflad :D Tam widac jak by dobrze poszperal, to i prom kosmiczny by zbudowal. Tylko pozazdroscic :)

Reply to
Marciu11 - Viper

ja tak z innej beczki :) czytajac to z chwili na chwile coraz bardziej sie usmiechalem... i tak w pewnym momencie dotarlo do mnie ze fajnie jest byc facetem i miec lekkiego hopla i robic takie rzeczy :) baby tak nie maja (w wiekszosci)i jak slysze z ust kobiety ze faceci sa jak dzieci i nigdy nie dorastaja to zawsze mowie:

- i cale szczescie kobieto... cale szczescie :)

pozdrawiam K.

Ps. mozesz cos o kosztach "zabawy" napisac?

Reply to
Konrad S

Noooo - w końcu pomijając całą naszą zbędność i nieprzydatność, to jednak męskiemu lenistwu połączonemu ze skłonnością do zabawy gatunek Homo Sapiens zawdzięcza jaki taki postęp od czasów kamienia klepanego :) (kurde - ale się teraz naraziłem......)

Masz na myśli koszty samej telewizji, czy modelu i modelarstwa w ogóle ?

Reply to
Piotr Konopka