Wyprawa do Łodzi

Stracone 5 godzin i 15 l. paliwa .
Przyjechałem ok. godz. 11 . Przed Halą tłum
na oko 5 000 ludzi w kolejce do kasy po bilet.
Ci , co byli blisko mówią , że stali ponad 4 godziny .
W środku tłok , ścisk i tak nic nie da się zobaczyć .
Postałem 20 minut w kolejce i zrezygnowałem .
Czy w tej Łodzi nie ma kościołów i supermarkietów ?
Zbyszek
Reply to
Zbyszek S.
Ja w kolejce stałem 30 min (tak w tej długiej ale warto było aż dziw że zainteresowanie było takie wielkie ;-)
Pozd ajek6
Reply to
ajek6
Ja też stałem w tej długiej kolejce z 15 min dopóki jakaś babka nie przybiegła i powiedziała, że w środku jest druga kolejka :). Było nawet spoko, a przy okazji kupiłem kadłubek do elektryczka (Lumax).
Pozdrawiam snipped-for-privacy@wp.pl
Reply to
mozzo
Wiadomość od snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
Jestem zaskoczony, mile zaskoczony. Na pewno nie przybyli sami modelarze, ale... może część z nich to przyszli modelarze. Może agresywna reklama jest jedyną skuteczną drogą w czasach obecnych? Czekam na ciąg dalszy.
Reply to
PiotrP
Użytkownik "Zbyszek S." snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:br0239$fpb$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
ja czekalem minutke ale bylem kolo 15. Dobrze ze mi samolot nie wyladowal na glowie :) Kto byl ten wie o co chodzi
Reply to
Betinho
Użytkownik "Maciej Kujawa" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:br0899$521$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Zdjec nie ma ale dobrze ze w nikogo nie trafil bo byloby nieciekawie. Niestety nic sobie nie kupilem. Byly dwa ciekawe modeliki w mojej skali 1/72 ale cena 55 zl za Sturmbara i 120 za drugi modelik mnie wystraszyly :(
Reply to
Betinho
Użytkownik "Betinho" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:br07ev$dvl$ snipped-for-privacy@SunSITE.icm.edu.pl...
Ooo! Samolot na głowie? Robi się ciekawie :) Ma ktoś może jakieś fotki do obejrzenia?
Pozdrawiam
Maciej Kujawa
Reply to
Maciej Kujawa
Ciekawe bo ten "szybki modelik" latal rano i uderzyl w dziecko ok 8 lat. Dziecko sie tylko odwrocilo a samolotowi sie polamalo smiglo (GWS 10x4.7). Ciekwe jak depronowiec moglby kogos uszkodzic (predzej sam sie uszkodzi). Byl tez taki wolniutki zolty caly z balsy. Podobno wazyl 210g (z osprzetem) rozpietosc na oko niecaly 1m.
Trix
Witam Ponownie !!!
Zamierzam zamieścic fotki które zrbiłem na mojej stronce jak już bedę gotowy to dam nowy post na grupie .... To małe szybkie to była extra 300 i szkoda że tak mało było latania ... tylko dwa modele ;-/ Może nastepnym razem zrobią siatkę i bedzie wiecej latania !!! Latały dwa modele oba mam na fotkach tak jaki i te ktore nielatały i te które nigdy nieplecą ;-) ... To ten zaprzyjażniony fotograf ... ;-) jak toś był to może kojarzy ...extra spadła ale niewiedziałem żadnego słamanego śmigła a modelpo upadku trzymałem w rekach ;-) były tylko przobelmy z przylutowaniem kabelka do silniczka ;-/... A co do wypadku to najleprzym rozwiązaniem było by rozwieszenie siatki zabespieczającej.... Fotki jeszcze dziś albo jutro !!!
Pozd Andrzej (ajek6)
Reply to
ajek6
Ja stalem tylko 40 min - pomysl targow bardzo dobry - bo czegos takiego brakowalo - tylko pozostal duzy niedosyt - bo czasmi wiecej tego co prezentowali wystawcy mozna byo zobaczyc na gieldach modelarskich i w sklepach . Bylo fajnie choc strasznie tloczno -moze to i dobrze dla tych co zaczynaja z ta przygoda. Mam nadzieje ze organizatorzy na nastepnej lepiej sie postaraja i aprosza wiecej firm i zorganizuja to w wiekszej hali - ta byla zdecydowanie za mala - no i organizacja wejscia byla do bani
Użytkownik "Zbyszek S." snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:br0239$fpb$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Reply to
news
a ja przyjechalem o 17 i wszedlem bez jakiejkolwiek kolejki... Dodatkowo przed hala jezdzilem swoim czerwonym Savagem i dopiero wtedy caly tlum wyszedl przed budynek :)))...
pozdr, K.
Zbyszek S. snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):
Reply to
Kuba