Pompka paliwa - jaka

Chcia³bym kupiæ elektryczn± pompke paliwa i zainteresowa³y mnie 2 -
1.

60,50 z³
2.
Pompka elektryczna MVVS /metanol/ - 59 z³
któr± by¶cie polecili, podoba mi siê ta TY1 ale wys³ucham chêtnie Waszych
opini
Andrzej
Reply to
Andrzej
Mia³em (mam) pompkê podobn± do tej TY1 (made in taiwan) - straszne badziewie - po którym¶ zalaniu skrzynki podziêkowa³em jej. Potem kupi³m t± MVVSa od Leszka Jury - dzia³a bez zarzutu - polecam. ______________ pozdrawiam Krzysztof Hilbrycht

krall (khpmodel
Witam!
Pompka do spryskiwaczy (ta z metalowymi zêbami) od Skody 105. u nas kosztowa³a 45 z³.
Pozdrawiam Marek GG:1299639 ***
***
Reply to
Marek
A u nas (na szrocie) 5-10 zł, chyba że wersja de luxe 15 zł (komplet ze zbiornikiem - idealnie wchodzi do plastikowej skrzynki na narzędzia razem z akku żelowym, rozrusznikiem, panelem zasilania świecy, przełącznikami i pokrętłami sterującymi oraz pudełkiem na drobiazgi typu klucz, klips, wkrętak i zapasowe świece. Polecam gorąco
Reply to
Grzegorz
Witam!
Grzegorz wrote:
Czy nitrometan nie nie wchodzi w reakcje z plastikowym zbiornikiem ? Mialem swojego czasu troche paliwa trzymanego w butelce po wodzie mineralnej (Zywiec ;o)... i nitrometan w tym paliwie sie w dziwny sposob zdeaktualizowal - silnik nie chcial palic, po zmianie paliwa startowal bez problemow... a na poczatku (jak dostalem to paliwo) dzialal na nim bez zarzutu.
Reply to
Arcimek
Nie sądzę, aby coś się działo. Zbiornik wygląda jakby był z polietylenu - bardzo podobny do zbiorników modelarskich. Poza tym jakiś czas już go używam - fakt, że w paliwie mam nitro tylko 1%. Pozdrawiam
Reply to
Grzegorz