nie ciagnie paliwa

szanowni grupowicze,
mam problem, ostatnio cos mi sie zepsulo z rozrusznikiem wiec dzisiaj na
lotnisko pojechalem z ... zakretarka i dorobionym uchwytem, niestety nie
odpalil, krecilem go troche ale benzyna w ogole sie nie ruszal w wezyku
przed gaznikiem, przy kreceniu bez swiecy - sucho, czy przyczyna moze byc za
wolna zakretarka (teoret. ok 1100 obr/min) czy szukac gdzies zatkanego
filtra?
pozdrawiam
Rafal
Reply to
Rafal
Witam A jaki silnik? Czy mia³e¶ iskrê? W³±czy³e¶ ssanie? Jak rozumiem to bezyniak? Daj wiêcej informacji. Daj nam szansê pomóc tobie. Pozdrawiam W³adek
Reply to
Wladek_J
Dnia Mon, 17 May 2004 21:40:20 +0200, Rafal snipped-for-privacy@bramar.pl napisał:
wczesniej pisales ze to webra 0.32 z heli .....toto na Benzyne nie chodzi wiec albo pomyliles sie w tym co piszesz albo nie wiesz co to metanol .
Andrzej
Reply to
A.Kostkiewicz
zeczywiscie malo szczegolow, no wiec silnik jest zarowy, swieca napewno dobra, smiglem kilka razy przekrecic nie moge... bo to smiglowiec, wezyki nigdzie nie sa pozaginane, a krecac bez swiecy na poczatku wyplul troszke oleju a potem juz bylo sucho, nie wiem czy to ma wplyw ale on troche (3-4 tyg) stal bez zapalania, a silnik nie jest w poziomie tylko pochylony lekko w dol wiec moze jakis olej gdzies splynal i cos zapchal?? pozdro. Rafal
Reply to
Rafal
no dobra, pomylilem sie bo sie lekko wkurzylem, najpierw rozrusznik nie chce dzialac a jak juz skombinowalem zakretarke to silnik nie pali, pewnie ze nie jest na Benzyne, to co pomozecie? ;)
Rafal
Reply to
Rafal