szukam plan贸w latawca

chce zrobi膰 latawiec bezszkieletowy , lataj膮cy wysoko i stabilnie , tzn , mozna przywi膮zac go przy ziemi i zapomniec , a on b臋dzie lata艂.
do tej pory robi艂em skrzynkowe, lataj膮 super , ale ich transport i przechowywanie to koszmar z uwagi na gabaryty
my艣lalem o czyms szytym , jak czasza spadochronu okr膮g艂ego
tylko nie polecajcie mi komorowych bo to sie puszcza na max kilkadziesiat metrow s膮 wielolinkowe a ich sterowanie wymaga sporych umiej臋tno艣ci.
dzi臋ki za porady
--
Wys艂ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Ja sw贸j komorowy typu flowform puszczam na jednej lince i to na wysoko艣膰 100m ( tyle mam na szpuli i chyba musz臋 dokupi膰 kolejne 100 metr贸w ) :-)
A tak wygl膮da: http://83.15.210.242/piotrek w dziale Galeria.
Pozdrawiam Piotrek

Witam, Wielolinkowe komorowe na pewno nie ale jednolinkowe typu FlowForm to dobry wyb贸r. Jest sporo pracy przy budowie ale za to po zwini臋ciu zajmuj膮 niewiele miejsca. Tu znajdziesz kilka plan贸w razem z kalkulatorami do skalowania:
http://members.aol.com/hprinzler/index.htm
Tak prezentuje si臋 jeden z moich latawc贸w FlowForm (FF03) wykonanych na podstawie plan贸w z tej strony:
http://pfmrc.pl/viewtopic.php?t#62
Pozdrawiam KM
no to wielkie dzi臋ki , w najbli偶szym wolnym czasie co艣 zmajstruje :)
--
Wys艂ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl