Torpeda w 1:48

Witam, od dluzszego czasu nie moge znalesc torpedy ktora moglbym
podwiesic pod bristol beaufighter w 1:48, wdzieczny bede za podpowiedz
gdzie szukac. pozdr. Wisnia.
Reply to
Wisnia
torpedy ktora moglbym
IMHO najlepiej będzie znaleźć kogoś, kto robił Swordfisha z Tamiyi 1:48 i nie wykorzystał torpedy, albo też takową skopiować w żywicy - patrz odnośnie techniki:
ć raczej się nie da, nie wydaje mi się, żeby ktokolwiek robił. W miarę dostępne są za to torpedy amerykańskie albo niemieckie, ale brytyjskich nie znalazłem. Chyba, że chcesz przerabiać ;-) Pozdrówka Adam snipped-for-privacy@onet.pl
Adam Śliwiński