Heli

Tak. Ale do tej aparatury ? podaruj sobie to nielot ;-( no chyba, ¿e masz du¿o pieniêdzy do zmarnowania ;-)
Reply to
Janusz S.
Picollo? Nielot? Dlaczego? Ja widziałem pięknie latające...
Pozdrówka Piotr
Piotrp_de
Witam.
Od pewnego czasu interesuje sie modelarstwem lotniczym. Najwieksza
satysfakcje czerpie z budowy gdyz nie bardzo mam gdzie polatac. Sklejam
sklejam, odpalam w pokoju, nawdycham sie spalin i wieszam pod sufit:)
Dlatego postanowilem zaczerpnac rad u bardziej doswiadczonych modelarzy.
Interesuje mnie cos czym moglbym polatac w pomieszczeniach. Oczywiscie ma
byc to elektryk i pewnie heli. Myslalem o piccolo pro Ikarusa ale nigdy nie
mialem z nim stycznosci i nie wiem czy to dobry wybor.
Czy do heli potrzebna bedzie specjalna aparatura?? Czy np Futaba 9CA bede
mogl kierowac takim heli??
Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam wszystkich modelarzy.
Maciek
Reply to
Maciej Josse
a czy w ogole sa jakies nie nieloty jezeli chodzi o male elektryki? pozdrawiam Maciek
Reply to
Maciej Josse
Z moelelami smiglowcow jest generalnie tak ......im mniejszy tym bardziej wredny :(( samo latanie po trudach nauki daje wiele satysfakcji i adrenal iny :)) .Wszysto co jest do heli kosztuje a szczególnie mikro kosztuje . Znam kilka osób które padly na elektrykach heli ....
Pozdrawiam Andrzej
Ps sam latam smiglowcem ale spalinowym Concept 46 U¿ytkownik Maciej Josse snipped-for-privacy@quakestars.com w wiadomo¶ci do grup dyskusyjn ych napisa³:bhua2p$q60$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Reply to
Andrzej Kostkiewicz