Czy często sprzedajecie swoje modele?

Witam serdecznie po małej wakacyjnej przerwie. Tak sobie pomyślałem że rzuce taki mini temacik. Czy stajecie czasami przed takim wyborem: zbuduję,wykonam , skleję następny ale żeby zdobyć fundusze to sprzedam jakiś poprzedni? POzdrawiam z Krakowa Grzegorz

Reply to
milk35

Użytkownik "milk35" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Zrobiłem kilka modeli za darmo dla przyjaciół, miałem kilka propozycji kupna już gotowych modeli, ale to tak jakbym sprzedawał własne dzieci :o)

Reply to
Piotr Dmitruk

Witam!

Tak, i to wcale często. Stare modele, które przestały mi się podobać lub te w trakcie produkcji co do których rozmyśliłem się idą w świat. Zazwyczaj staram się im znaleźć dobrych właścicieli, ale wtedy jednak kasa jest najważniejsza. Prócz tego jestem najemnikiem :-) Jeśli ktoś chce konkretny model na półkę i zaoferuje godziwą cen, zgadzam się. Nawet jeśli jest to Pamela Anderson "Barb Wire" w skali 1/9.

Pozdrawiam

Hauptmann

Reply to
bittrich

A tak z ciekawości, o jakich kwotach jest mowa? (chociaż rząd wielkości)

I właściwie to samo, jak wygląda "godziwa cena"?

Piotrek Gmurczyk

p.s. pytam, poniewaz też otrzymuję rózne propozycje wykonania modeli za pieniądze, jednak kiedy pojawia się kwestia ceny dochodzi do sporych rozbierzności, delikatnie mówiąc:)

Reply to
piogmu1

Z treści mniemam że wypowiedzieli się w większości "Plastikowcy" a ja gapa nie dodałem że o RC Pływadła latadła chodzi, a tekst "że to jak dzieci przecież" daje do myślenia . Pozdrawiam Grzegorz

Reply to
milk35

Wolę robić wolniej, dokładniej, dorabiać własnoręcznie różne elementy, kupuję na wyprzedażach itepe... Ale co zrobię to wędruje do gabloty. Trzymam tam wszystkie - od pierwszego do ostatniego (inna sprawa, ze jak się robi w 1/35 to tak dużo miejsca nie trzeba :) )

Pozdrowionka ZzB

Reply to
ZzB

Nooo... czy przypadkiem nie powinno się tego wszystkie rzucić w cholerę i nie skorzystać z usług psychologa :DDD Bo ja się zasanawiam :P

Reply to
Olshaq